• Slovenian
  • English (UK)

 

    • Faculty of Education
    • ABOUT
    • INTERNATIONAL EDITORIAL BOARD
    • PUBLICATION ETHICS
    • ABSTRACTING AND INDEXING
    • FOR AUTHORS
    • ISSUES
    • CONTACT

    VOLUME 8 (2015) - No. 1-2

     

    • Alja Lipavic Oštir, Alenka Lipovec, Martina Rajšp - CLIL – orodje za izbiro nejezikovnih vsebin
    • Mihaela Brumen, Polonca Kolbl Ivanjšič, Mateja Pšunder - Pedagoški vidiki poučevanja nejezikovnih predmetov v tujem jeziku
    • Katica Pevec Semec - Pedagoški pristop CLIL – izziv za profesionalni razvoj učiteljev tujega jezika na zgodnji stopnji šolanja
    • Saša Jazbec, Metka Lovrin - Koncept CLIL – novost ali stalnica pri učiteljih na OŠ v Sloveniji: študija primera
    • Renate Seebauer - Tuji jeziki v dunajskih osnovnih šolah – v rednem šolstvu in v aktualnih šolskih poskusnih modelih
    • Kristel Ross, Christine Le Pape Racine - Code-Switching als Kommunikationsstrategie im reziprok-immersiven Unterricht an der Filie're bilingue (FiBi) in Biel/Bienne (Schweiz) und didaktische Empfehlungen
    • Anja Pirih - Who Says They Don’t Read? Slovene Elementary School Students’ Reading Motivation in EFL
    • Ester Vidović, Emilija Reljac Fajs - Teaching Fables in the Junior Grades of Primary School
    • Lucija Čok, Anita Brčaninović - Z igro glasov v angleškem jeziku do razvijanja fonološkega zavedanja
    • Mojca Žefran - Students’ Attitudes towards their EFL Lessons and Teachers: Their Retrospective Study
    • Silva Bratož - Pre-Service Teachers’ Attitudes towards Learning and Teaching English to Young Learners

    Current Issue

    platnica 15

    REVIJA ZA ELEMENTARNO IZOBRAŽEVANJE /
    THE JOURNAL OF ELEMENTARY EDUCATION

    2016