• Slovenian
  • English (UK)

 

    • Faculty of Education
    • ABOUT
    • INTERNATIONAL EDITORIAL BOARD
    • PUBLICATION ETHICS
    • ABSTRACTING AND INDEXING
    • FOR AUTHORS
    • ISSUES
    • CONTACT

    VOLUME 8 (2015) - No. 3

     

    • Helena Smrtnik Vitulić, Simona Prosen -Samoocena uravnavanja čustev in subjektivno blagostanje pri študentih razrednega pouka in socialne pedagogike
    • Tina Štemberger, Majda Cencič - Kaj poklicni življenjepisi vzgojiteljic odkrivajo o prepletenosti poklica vzgojitelja in ustvarjalnosti?
    • Ana Koritnik - Razvijanje recepcijske zmožnosti pri otrocih z lažjo motnjo v duševnem razvoju
    • Anja Valenčić Štembergar, Sonja Čotar Konrad - Medsebojna povezanost otrok v starostno homogenih in starostno kombiniranih skupinah
    • Marija Javornik Krečič, Tina Vršnik Perše. Milena Ivanuš Grmek - Pedagoški delavci v strokovnem in poklicnem izobraževanju kot aktivni oblikovalci in usmerjevalci lastnega poklicnega razvoja
    • Petra Hromin, Branka Čagran - Raba pisnih in internetnih virov ter elektronskih medijev pri pripravi dijakov na preverjanje znanja iz slovenščine
    • Klavdija Strniša, Branka Čagran - Analiza raziskav gibalne dejavnosti slovenskih osnovnošolskih otrok v zadnjih letih
    • Mateja Forte - Primerjava razvoja jezikovne sporazumevalne zmožnosti slepih in slabovidnih v institucionaliziranem izobraževanju in programih inkluzije
    • Andreja Tinta - Ocena pogojev za uveljavitev modela celodnevne osnovne šole

    Current Issue

    platnica 15

    REVIJA ZA ELEMENTARNO IZOBRAŽEVANJE /
    THE JOURNAL OF ELEMENTARY EDUCATION

    2016