• Slovenian
  • English (UK)

 

    • Faculty of Education
    • ABOUT
    • INTERNATIONAL EDITORIAL BOARD
    • PUBLICATION ETHICS
    • ABSTRACTING AND INDEXING
    • FOR AUTHORS
    • ISSUES
    • CONTACT

    VOLUME 8 (2015) - No. 4

     

    • Barbara Baloh - Aplikativni vidik otrokovega pripovedovanja v predšolskem obdobju
    • Mateja Modrej, Zlatka Cugmas - Poklicni stres in profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka
    • Katja Košir, Tjaša Kos Strašek - Kontekstualni dejavniki spodbujanja avtonomije učencev pri učiteljih osnovne in srednje šole
    • Tomaž Zupančič - Slovenski učni načrt za predmet likovna umetnost v gimnazijskem programu v primerjavi s podobnimi dokumenti evropskih držav
    • Matjaž Duh - The Function of Museum Pedagogy in the Development of Artistic Appreciation
    • Darjo Zuljan, Milena Valenčič Zuljan - Tehnološka pismenost študentov, bodočih učiteljev, z vidika znanja, izkušenj ter ocene pomembnosti tehnologije v življenju in v procesu šolanja
    • Dejan Pukšič, Melita Zemljak, Jontes Marjan Krašna - Materials Design for Language m-Learning
    • Darja Antolin, Urška Lipovec - Shematske vizualne reprezentacije potence
    • Janja Plazar - Učenje naravoslovja za slepe in slabovidne učence
    • Petra Dolenc - Stres in spoprijemanje s stresom v mladostništvu

    Current Issue

    platnica 15

    REVIJA ZA ELEMENTARNO IZOBRAŽEVANJE /
    THE JOURNAL OF ELEMENTARY EDUCATION

    2016