VOLUME 9 (2016) - No. 3
- Katja Posnic, Katja Košir - Medvrstniško nasilje, kot ga zaznavajo učitelji in učenci osnovne šole
- Simona Hribar, Samo Fošnarič - Študentje razrednega pouka in njihovo pojmovanje različnih razsežnosti
- Marta Licardo, Majda Schmidt Krajnc - Structural Differences in the Self-determination of Upper Secondary Students with and without Disabilities in Vocational Education
- Karmen Drljić, Vanja Kiswarday - Razvijanje rezilientnosti študentov preko doživljanja izkušnje inkluzije na pedagoški praksi
- Darinka Sikošek, Branka Čagran - Kako učitelji kemije udejanjajo svoje potrebe profesionalnega razvoja v sistemu nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja
- Franc Gosak, Milena Ivanuš Grmek, Branka Čagran - Evalvacija in samoevalvacija v osnovni šoli
- Tina Čok - ICT-supported language learning tools for Chinese as a foreign
- Marija Pevec - Vodenje samoevalvacije v slovenskih poklicnih in strokovnih šolah kot strategija na poti h kakovosti