• Slovenian
  • English (UK)

 

    • Faculty of Education
    • ABOUT
    • INTERNATIONAL EDITORIAL BOARD
    • PUBLICATION ETHICS
    • ABSTRACTING AND INDEXING
    • FOR AUTHORS
    • ISSUES
    • CONTACT

    VOLUME 9 (2016) - No. 3

     

    • Katja Posnic, Katja Košir - Medvrstniško nasilje, kot ga zaznavajo učitelji in učenci osnovne šole
    • Simona Hribar, Samo Fošnarič - Študentje razrednega pouka in njihovo pojmovanje različnih razsežnosti
    • Marta Licardo, Majda Schmidt Krajnc - Structural Differences in the Self-determination of Upper Secondary Students with and without Disabilities in Vocational Education
    • Karmen Drljić, Vanja Kiswarday - Razvijanje rezilientnosti študentov preko doživljanja izkušnje inkluzije na pedagoški praksi
    • Darinka Sikošek, Branka Čagran - Kako učitelji kemije udejanjajo svoje potrebe profesionalnega razvoja v sistemu nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja
    • Franc Gosak, Milena Ivanuš Grmek, Branka Čagran - Evalvacija in samoevalvacija v osnovni šoli
    • Tina Čok - ICT-supported language learning tools for Chinese as a foreign
    • Marija Pevec - Vodenje samoevalvacije v slovenskih poklicnih in strokovnih šolah kot strategija na poti h kakovosti





    Current Issue

    platnica 15

    REVIJA ZA ELEMENTARNO IZOBRAŽEVANJE /
    THE JOURNAL OF ELEMENTARY EDUCATION

    2016