• Slovenian
  • English (UK)

 

    • Faculty of Education
    • ABOUT
    • INTERNATIONAL EDITORIAL BOARD
    • PUBLICATION ETHICS
    • ABSTRACTING AND INDEXING
    • FOR AUTHORS
    • ISSUES
    • CONTACT

    VOLUME 7 (2014) - No. 1

     

    • Milena Kerndl - Učiteljeva literarnodidaktična kompetenca in notranja učna diferenciacija pri pouku književnosti
    • Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar -Prepričanja učencev, staršev in učiteljev o notranjih dejavnikih učne uspešnosti
    • Matjaž Duh, Jerneja Herzog, Melita Lazar - Likovno-intelektualni razvoj učencev v različnih programih osnovnošolskega izobraževanja
    • Tanja Jerina, Rado Pišot - Doprinos aktivne poti v šolo k celostni gibalni/športni aktivnosti otrok in mladostnikov
    • Marta Licardo, Majda Schmidt - Samoodločanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami v izobraževanju
    • Mojca Kukanja Gabrijelčič - Država, učitelj in delo z nadarjenimi učenci: med poslanstvom in odgovornostjo
    • Klavdija Strniša, Jurij Planinšec - Gibalna dejavnost otrok z vidika socialno-ekonomskih razsežnosti
    • Petra Furlan, Samo Fošnarič - Analiza razumevanja pojma plovnost v kontekstu njegovega prenosa od vzgojitelja na otroke

    Current Issue

    platnica 15

    REVIJA ZA ELEMENTARNO IZOBRAŽEVANJE /
    THE JOURNAL OF ELEMENTARY EDUCATION

    2016