• Slovenian
  • English (UK)

 

    • Faculty of Education
    • ABOUT
    • INTERNATIONAL EDITORIAL BOARD
    • PUBLICATION ETHICS
    • ABSTRACTING AND INDEXING
    • FOR AUTHORS
    • ISSUES
    • CONTACT

    VOLUME 7 (2014) - No. 2

     

    • Amalija Žakelj - Procesi učenja z vidika učnih težav učencev pri matematiki
    • Laura Rožma, Branka Čagran - Vloga šolskih svetovalnih delavcev v času kulturno-ekonomske krize
    • Vanja Kiswarday - Model spodbujanja rezilientnosti v šolskem okolju
    • Sabina Višček - Stališča učiteljev do problemskih besedil pri pouku književnosti
    • Barbara Kopačin - Medsebojna povezanost inteligentnosti, glasbenih aktivnosti in družinskega okolja pri devetošolcih
    • Milena Ivanuš Grmek, Barbara Rozman, Karin Bakračevič Vukman - Ocenjevanje kot dejavnik spodbujanja kompetence učenje učenja
    • Branka Ribič Hederih, Branka Čagran - Učno zavlačevanje pri srednješolcih
    • Maja Kerneža, Metka Kordigel Aberšek - Strip – metoda, ki fantom omogoča uspešnejšo interpretacijo mladinskega literarnega besedila

    Current Issue

    platnica 15

    REVIJA ZA ELEMENTARNO IZOBRAŽEVANJE /
    THE JOURNAL OF ELEMENTARY EDUCATION

    2016