• Slovenian
  • English (UK)

 

    • Faculty of Education
    • ABOUT
    • INTERNATIONAL EDITORIAL BOARD
    • PUBLICATION ETHICS
    • ABSTRACTING AND INDEXING
    • FOR AUTHORS
    • ISSUES
    • CONTACT

    VOLUME 10 (2017) - No. 1

    • Majda Schmidt, Krajnc Ksenija Seršen - Quality of Life for Families of Children with Intellectual Disabilities
    • Janez Kovač, Tanja Ščuka, Branka Čagran - Pogoji za inkluzijo v vzgoji in izobraževanju po oceni ravnateljev
    • Bojana Globačnik - Raba samostalnika pri gluhih učencih in učencih s polževim vsadkom
    • Eva Kranjec - Perfekcionizem: prednost ali ovira za učenca?
    • Mateja Škalič, Milena Ivanuš Grmek - Stališča staršev do nacionalnega preverjanja znanja ob koncu drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja
    • Tina Štemberger - Etnografska raziskava na pedagoškem področju
    • Blaženka Bačlija Susić - Music Education for Every Child – Ideal or Reality?
    • Nataša Rizman Herga, Samo Fošnarič - Coordination of School Science Classroom Furnishings with Anthropometric Parameters for 11-12 Year-Old Children
    • Tomaž Bratina - The Appeal and Applicability of ICT Study Materials – The Viewpoint of Generation-Z Pre-Service Teacher
    • Polonca Šek Mertük - (Ne)usvojeni cilji pravopisne zmožnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju

    Current Issue

    platnica 15

    REVIJA ZA ELEMENTARNO IZOBRAŽEVANJE /
    THE JOURNAL OF ELEMENTARY EDUCATION

    2016