LETNIK 10 (2017) - Številka 2-3
- Helen Arov & Anna-Liisa Jõgi - Razvoj učnih spretnosti pri pouku likovne umetnosti: prednosti ozaveščenosti učiteljev
- Eda Birsa - Primerjava učnih načrtov in vključenost priporočil za medpredmetno povezovanje likovnih vsebin
- Peter Gregory - Lociranje vodenja umetniške djeavnosti v osnovnih šolah v Združenem kraljestvu
- Miroslav Huzjak & Martina Krajnc - Povezanost med ravnijo izvirnosti likovnega izraza učencev pri pouku likovne umetnosti in ravnijo njihove strpnosti do raznolikosti
- Martina Kač Nemanič - Spremljanje razvoja likovne apreciacije pri pouku grafičnega oblikovanja
- Fernando Pérez-Martin - Vplivi neformalnih umetniških in ustvarjalnih dejavnosti v večkulturnih vzgojno-izobraževalnih okoljih
- Franziska Pirstinger - Kaj se lahko naučimo od učencev
- Marijan Richter - Poučevanje likovne umetnosti – od nedolžnega očesa do potopitve in obratno
- Kristinka Selaković - Razvijanje in spodbujanje ustvarjalnosti z umetniškim delom pri mlajših učencih
- Wolfgang Weinlich - Glasbeni simboli: Podobnost med simboli iz pradavnine in med risbami v zgodnjem otroštvu
- Tomaž Zupančič & Andrej Velikonja - Beneški bienale sodobne umetnosti in pouk likovne umetnosti v osnovni šoli
- Marijana Županić Benić - Mnenje študentov pedagoških fakultet o kakovosti predmeta didaktika likovne umetnosti